אז למה ערמונים?
על פי הרפואה הסינית, הערמונים מקנים אפקט מונע למחלות רבות כגון: מחלות לב, סרטן המעי הגס, סוכרת סוג 2 ואף גם הזדקנות.
למה לנשים?
ובכן, בגלל תכולת הסידן שבערמונים, הם מועילים בכל הגילאים ובנוסף הם מחממים את הרחם ותורמים לרמת הפוריות של האישה.
למה לגברים?
הערמונים מחזקים את היאנג בכליות ומגבירים את רמת הטסטוסטרון - ההורמון הגברי. "ערמון לחיזוק האון".
למה ערמוני אלטאי?
ערמוני אלטאי משתייכים לזן ערמונים מהמובחרים שבעולם ואף מהעתיקים שבהם, ישנם אף עצים בני יותר מאלף שנים. ערמוני אלטאי הם מגידול אורגני טבעי, ללא חומרי הדברה, בעלי ערכים תזונתיים גבוהים מאוד וטריותם נשמרת לאורך זמן. ערמוני אלטאי מתוקים מאוד, גם כשהם עדיין טריים ואפשר לאכול אותם גם כך ללא חשש ליובש (אפיצות) המתפשט בחלל הפה כשנוגסים בערמונים רגילים ללא בישול. ערמוני אלטאי מתקלפים בקלות רבה וזמן הכנתם קצר יחסית לשאר הזנים שאנו מכירים.
מכיל בעיקר פחמימות, דל שומן, ללא גלוטן, ללא כולסטרול, ללא צבעי מאכל, ללא חומר משמר. עשיר בויטמינים ומינרלים כגון: ויטמין C (יותר מלימון), ויטמינים מסידרת B (B1-2-3-6), חומצה פולית, חלבון, סידן, ברזל, מגנזיום ואף מכיל מגוון חומצת אמינו.

 
הוראות הכנה ובישול

חריצה - לחתוך בזהירות את קליפת הערמונים באמצע הקליפה בסכין חדה או חורץ ערמונים של אלטאי, יש להימנע מחיתוך הערמונים עמוק עד הבשר של הפרי.

בישול במיקרוגל - יש להכניס את הערמונים למיקרוגל בצלחת מתאימה וביטחותית למיקרוגל, יש לבשל אותם על חום שמתאים לתפו”א בין 2-5 דקות או עד שהערמונים מוכנים מבפנים.

אפייה בתנור - יש לחמם את התנור לחום 180 מעלות, לפזר את הערמונים על מגש אפייה למשך 15-25 דקות או עד שהקליפה נפתחת.

טיגון במחבת - יש לטגן את הערמונים במחבת על אש בינונית בין 15-25 דקות עד שהקליפה מתחילה להיפתח ולהתקלף.

בישול ברתיחה - יש לשים את הערמונים בסיר עם מים ולהביא לרתיחה, לכסות את הסיר במשך הרתיחה בין 15-25 דקות או עד שהערמונים מתחילים להיות נמסים מבפנים.